نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا
نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

ایام هفته بدون تو

از پس اندوه و پرده ای ازاشک برچشمانم رنگین کمانی می سازم

ازتمامی  ایام پیش رو و ان روزهایی که رفته اند و به خاطرات پیوستند


شنبه هامی گویم ای کاش فقط یک لحظه صدایش را می شنیدم

و تا شب با رویاهایش می بافتم خیال هایی خام

می بافتم قالیچه ای تا سوارش شوم و خود را به تو برسانم .


یک شنبه این روز فرد است و قبول نیست هر چه با انگشتانم

می شمارمش ... کم می اورد

دوشنبه ها روز من است

روز زایش من خورشید داغ بود و من عجله برای امدن داشتم  برای همین است

دل شوره زمین مال من است

سه شنبه ها روزهای عاشقانه من و تو

روزهای استثنایی برای اینکه زیاد وقتمان تلف  نشود و از ایام کام بگیریم

نگویم  بیهوده از عاشقانه هایم و قرارمان این بود

این روز مرا مفتون خود می کند روزهای روشن و زیبا

روزهای شاد و بهترین ر وز های خاطره ساز..خاطراتی زیبا و ناگفتنی

برای مزه مزه کردن یک ماه ها از میوه ترش و شیرین عشق ....


چهارشنبه ها احساس تنبیلی و بی حوصلگی شمارش ساعت ها

پایانی بی حاصل از نبودن هایت

دلشوره ها وفکرهای هراسناک


پنج شنبه ها روزهای فراغت بی خیالی و انتظار

بی خیال شدن از نیامدن هایت و بیهوده گذران روزگار


جمعه هاروزهای بی نظمی افکار روز های مرور خاطرات زیباگذشته

روز بی حوصلگی ها و بی حاصل بودن روزهای پایان ناپذیر ..

این روزمیخواهد تمام شود . خورشید برود و دیگر تاریک شود اما

هی کش می اید این روز جمعه هی این پا و ان پا میکند برای نرفتن

هزاران بار در اینه نگاه می کنم پرده را کنار می زنم و به هر صدایی که

می اید دلهره می گیرم

امروز هم تمام شد امروز  هم ارزومند و تنها ماندم

هم مانند تمام ایام هفته و تو دروغ می گفتی که باز خواهی گشت 


                                                                     نیلوفر 20.7.92

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ

ایام هفته ات راچگونه به شعرآورده ای همیشه درانتظاری براستی هیچ زمانی نمیتونه بدترازلحظات انتظارباشه

mythink پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ب.ظ http://mythink.blogfa.com

...
دل شوره زمین مال من است
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد