نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا
نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

ایام هفته بدون تو

از پس اندوه و پرده ای ازاشک برچشمانم رنگین کمانی می سازم

ازتمامی  ایام پیش رو و ان روزهایی که رفته اند و به خاطرات پیوستند


شنبه هامی گویم ای کاش فقط یک لحظه صدایش را می شنیدم

و تا شب با رویاهایش می بافتم خیال هایی خام

می بافتم قالیچه ای تا سوارش شوم و خود را به تو برسانم .


یک شنبه این روز فرد است و قبول نیست هر چه با انگشتانم

می شمارمش ... کم می اورد

دوشنبه ها روز من است

روز زایش من خورشید داغ بود و من عجله برای امدن داشتم  برای همین است

دل شوره زمین مال من است

سه شنبه ها روزهای عاشقانه من و تو

روزهای استثنایی برای اینکه زیاد وقتمان تلف  نشود و از ایام کام بگیریم

نگویم  بیهوده از عاشقانه هایم و قرارمان این بود

این روز مرا مفتون خود می کند روزهای روشن و زیبا

روزهای شاد و بهترین ر وز های خاطره ساز..خاطراتی زیبا و ناگفتنی

برای مزه مزه کردن یک ماه ها از میوه ترش و شیرین عشق ....


چهارشنبه ها احساس تنبیلی و بی حوصلگی شمارش ساعت ها

پایانی بی حاصل از نبودن هایت

دلشوره ها وفکرهای هراسناک


پنج شنبه ها روزهای فراغت بی خیالی و انتظار

بی خیال شدن از نیامدن هایت و بیهوده گذران روزگار


جمعه هاروزهای بی نظمی افکار روز های مرور خاطرات زیباگذشته

روز بی حوصلگی ها و بی حاصل بودن روزهای پایان ناپذیر ..

این روزمیخواهد تمام شود . خورشید برود و دیگر تاریک شود اما

هی کش می اید این روز جمعه هی این پا و ان پا میکند برای نرفتن

هزاران بار در اینه نگاه می کنم پرده را کنار می زنم و به هر صدایی که

می اید دلهره می گیرم

امروز هم تمام شد امروز  هم ارزومند و تنها ماندم

هم مانند تمام ایام هفته و تو دروغ می گفتی که باز خواهی گشت 


                                                                     نیلوفر 20.7.92