نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا
نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

دلم برای خودم تنگ شده

                           برای تو

برای با هم بودنمان  

موسیقی صدایت

                      و

ترنم ترانه کلامت را میخواهم

دلم برای تو تنگ شده

عطر تنت در مشامم پراکنده است

وقت  گذشتن هوای تو   از خیابانهای دلم شده

برگهای ارغوانی پاییزی که هر لحظه در دلم فرومیریزند   

کبوتر حرم دلم که ازادی میخواهد

گلهای باغچه دلم که  بارش نگاهت را میخواهد

و من شوق دیدار تو را هر لحظه در دلم  دارم

دیگر وقتش شده  

                در اسمان دلم

ابر خیال تو را با سر انگشتانم میکشم

                                                  

                                                 نیلوفر زاهدی



خواب شهر

  

شب بارانی دل ارام نمیگیرد

 

چک چک باران به روی بام

 

بیخوابی هر شب شهر

 

  ...............

 

پرنده بیدار شد

 

ابر از اسمان رفته بود

 

غروب سرد و بی باران

 

ماه در اسمان گم گشته بود

 

بی خواب همچون هر شب شهر

                                    

                                           نیلوفر زاهدی

همیشه با تو



روز بخیر ای عشق ای زندگی

چه زیباست  با تو بودن  

با تو به  تماشای صبح رفتن  

بر امدن خورشید  را با نگاه تو دیدن  

شانه زدن انوار طلایی افتاب  

به عروسی کبوتران رفتن

تن شستن  گنجشکها در برکه ابی زلال  

تماشای  گلهای ارغوانی و  

چکیدن شبنم شبانه  از موهای عطر اگین نرکس ها   

شنیدن سرود زنبوران عسل

هنگام نیمروزپاییز به زیر سایه سرد صنوبر ها  

دویدن در دشت ها و سبزه زارهای کاهی رنگ  

همچون دویدن ها در دشت زندگی  

فقط با تو تماشایی ست

                                   نیلوفر زاهدی

به چشم خویش دیدم که جانم میرود ....

 

امروز تنهایم نگذارید

روزها را نمیشمارم سالها را هم

چندین هزار روز یا چندین سال چه اهمیتی دارد

ببین موهایم در فراغت سپید شده

 قلبم تهی ست و دستانم

به ستاره ها نمیرسد

و ماه درزیر پایم

نگاهش به اب است 

امروز 18 مهرماه است

یادت در دلم همیشه گرم است

 

                     به مناسبت فوت مادرم