نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا
نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

عشق من و تو به اخر

                  نمی رسد

  همچون برگ های دفترمان

     همیشه پاک و سفید خواهد ماند .

   این ترانه های عاشقانه را

                      به پایان نمی برم

   تا زمانی که

   مرگ ورق به ورق از روزهای عمرم


   را به باد دهد

                       بدون تو  

                         

                                           ن.ز تیر 91


 یک پر گل سرخ یک بوسه داغ  

باغ بغل خونه یار ...


یک  حوض کاشی ابی

عکس خورشید افتاده کف اب


پروانه پریده به هر سو

به دلدادگی و دلشاد 

 

شاخه بید شده دیوانه باد

زلفش ز سر شانه افتاده به کنج دیوار


گل لاله خوب میداند امشب

 شده رغیب گل یاس 


عطر تن ماهی برلب حوض

تا همیشه مانده همچون گل رز


انگشت شقایق حیرت زده بر لب سرخ

گوشوار شبنم نشسته بر رخ تو


بوسه ی پنهانی دل دل اب

بر ساق  علف پاشویه ماه


یادگار شب عید و میلاد و میعاد

لبخند زدن بر رخ عاشق و دلدار


نیلوفر تیرماه 91


 

 

    بیایید بیایید

         بیایید ببینید !!

   چه تنهام چه امشب چه هر شب

   دراینجا چه تنها نشستم

   بیایید ببینید !!

   دلم را همین جا به پای تو باختم

   دلم را به عشق  تو دادم

   همین جا دلم را به خاک و خون کشیدم

   به یاد اون چشمات   هر شب همین جا  

   به چشم آسما ن ها چه عهدی که بستم

      ببینید چه تنهام

       بیایید بیایید

          بیایید ببینید

   به گلها نگویید چه زیبا که تنها با او نشستم

   به ماهی به دریا نگویید که بسیار  خسته ام

        بیایید ببینید

   چشمهایم را به تمام  هستی برای همیشه بستم

   که قلبم چه خون شد

        بیایید ببینید

    شراب قلبم چه زود ته نشین شد

    بیایید بنوشید که عاشق ترینم

    شراب دلم راکه ازعشق تو چو خون است

    بیایید بیایید

              ببینید

   نگاهی بیانداز  به پاهای بسته ام

   دلی رابه قهری  نه شکستم

   چرا که به سنگیِ دلِ به تو بستم ؟  

   لب اب  لب جوی به جلبک های دلجوی بگویید

        که هستم

   همیشه همین جا در انتظار نشستم

   اگر چه همه شب و هر شب    از لبان تو مستم

       بیایید بیایید

               ببینید

       که هستم

   اگر چه تنها نشسته ام

   چرا که هر شب به امید نگاهت

   چشم در چشم اسمان ابی نبستم

        بیایید بیایید  

               ببینید

   چه شبها با خیالت با  ستاره ها در ایوان نشستم

   من اینجا

   چه تنها نشستم

      بیایید بیایید

            ببینید

   دلم را به ضریح نگاه  دل تو بستم

   چه شبها در اینجا به  قلبم نوید تو دادم

   به حرمت دل های شکسته

   پنجره ها  راهرگز  نبستم


                                نیلوفر 29خرداد 1391