نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا
نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

  ساعت را ببین

  تیک تاک کنان هیاهو راه میاندازد

  این ثانیه هارا خود تدبیر بیاندیش

  و خوب میدانی که لحظه  لحظه های زندگیم را چگونه جاودان کنی

  بگذار به تیک تاکشان برسند

  بگذار سر بربالین هم نهند

  بگذار بر بستر هم بخوابند

  تا من اینجا

  تا ابد تنها نمانم

  با بودنت اینجاست که

  زمان  بوسه میزند بر دامان من

                                                  نیلوفر


 

 حالا من اینجا

  و تو هم اینجا

  بیا دستانم را در دستانت بگیر

  و از هیاهوی زندگی

  عبورم بده

  بگذار دراغوشت ارام بگیرم

  و بوسه ای ارام بخش تر از هر مسکنی را

  برلبهایم بنشان

بیا تا نفسهای اخرین ساعات امروز را در هوای تو پرواز دهم

                                   nilofar


   تو همان حادثه عشقی

   که  مرا ازپیله تنهایی  

   اسف بارم نجات  دادی

   چشمان خمارم را به تو میدوزم

   چلچراغ نگاهت را

   به من بدوز

  من محتاج یک نگاه توام

  مرا در اغوش بگیر زمستان پایان میگیرد

  و من هنوز اماده سرما نیستم

  • وقتی به دیدنت بیایم
  • با پاهای برهنه
  • موهای طلایی ام را خواهم تراشید
  • به دور کعبه وجودت طواف خواهم زد
  • و از ترس بر خود خواهم لرزید
  • که بهشت و یا جهنم
  • کدام را برایم رقم خواهی زد ؟
  • و به خداییت سوگند خواهم خورد
  • که هر چه برایم مقدر کنی
  • پذیرا باشم
  •  

یکریز میبارد

دلش چقدر گرفته امروز

.......


من صبور تر از اسمانم

تا دلش میگیرد

رسوایی به پا میکند

و اما من

 هر چقدر هم که دلم خون ببارد

اسمان چشمانم

  نمی بارد

تا رسوای خاص و عام  شوم ازدست

این دل عاشق