نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا
نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

 برای تو  

توهر شب برایم  قصه ای ساز کردی

   تا که دلم را از عشق سرشار کردی

   هر چه بیشتر  به دنبالت دویدم

   به ناگه فکر رفتن اغاز کردی

   همین را بارها باز  تکرار کردی

   که رد پایت را ز قلبم پاک کردی

                                            نیلوفر-اذر90

من با تمام بهانه های دنیا عاشق م

‫برای اینکه بمانم ‫  و زندگی کنم‫

عشق می ورزم

به تو

به سایه

به افتاب

برای اینکه هر روز بتوانم‫  با عشق تو

 گرمی خورشید را بر‫روی پوست صورتم

احساس کنم‫

و شب های مهتابی ‫وقتی باد ابرها را

به طرف شهر تو میراند

‫بر اسب خیالم سوارشوم و بتازم

‫ ‫این لحظه بهترین زمان برای دراغوش کشیدن توست

  ‫تا گل بوسه ای جانانه بر لبهایت بنشانم


     تازمانیکه دلم به نگاهت دل بسته
     نتوانم که بگشایم زنجیری که  بپایم بسته
      دل من  زنجیری عشق نبود

     چه کنم وابسته شده این دل همیشه خسته

                                           

                                           نیلوفر  24اذر 90


 

  وقتی  شمع هارا خاموش میکنم

  در تاریکی شب به تو میاندیشم

  به شبهای تنهایی

  به نبودن هایت

  و هیچ نگران این نیستم که شاید

  دوباره تو را نخواهم دید

  و هر روز را با امید این سرمیکنم

  که شاید

  روزی از راه برسد

  که در ان روز خورشید با  بودن تو طلوع کند

  شمع ها را که خاموش میکنم

  در پس پلک های بسته ام

  با تو بودن را در صحنه زندگی بازی میکنم

  و این نمایش سرگرم کننده ایست

 که مرا به خواب های طلایی ام پیوند میزند .

                                  (نیلوفر -اذر90)


 بی پناهان را به لب مرزهایشان می رانند

   و

رهایشان می کنند

 وقتی در اسارت قفس نشسته ام

 صدایی از گلویم برنمیاید

 حتی

 برای نالیدن

 گوشواره های گیلاسم

 از سرما یخ زده

 و حلقه عشق

 از دستم گم شده !!

 به مرز جنون راندی مرا تنها و سردر گم

                              ( نیلوفر زاهدی اذر 90)