نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا
نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

       من نمازم را رو به قبله تو می خوانم                         

 لبانم برلبانت رقص مقدس بوسه می گیرد           

   وحاجت دلم را از دستان پرمهر تو روا می دارم   

زیر بوسه هایت جان میگیرم                          

   در ایوان خانه بنفشه ها را می چینم                    

    گیسوانم را به دست باد می دهم                          

    تا مروارید برف برآن ها بنشیند                         

  با هم دیم می کاریم در دستانمان                       

و منتظر رویش محبت میشویم در باران          

 امسال چه بهاری دارم                                  

با بودنت در کنارم                                      

                   

 

می ترسم به آسمان نگاه کنم                  

چشمم به نگاه خورشید بی افتد               

راز زندگی را چه گونه بپرسم

                  که :  

                  اینهه شور وگرما از کجا ؟