نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا
نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا


این شعر نیست دوستم

قطره قطره

 خون جگر است

از این گویا تر؟

هر شب در خیابان های ذهنم قدم میزنم

اندازه میگیرم

وسعت رسیدن و حجم هوای عاشقی را

وسعت کلام رسیدن را

رسیدن 

قلب هایمان به یک دیگر را

و هرگز این دو خط موازی

هرگز شکسته نمی شود

بین تو

و من

هرگز به هم نخواهند رسید در این

دویدن های دقایق

باز هم سرم را بر شانه های تو گذاشته ام 

اشک میریزم

         دوست من

نظرات 6 + ارسال نظر
زیتون پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ق.ظ http://zatun.blogsky.com

.... جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ب.ظ

چقدر دلم تنگ نوشته هایت است
هزار هزار خاطره با خود دارد
عطر تو را می دهد تمام این کلمات نیلوفر زیبای من

mythink جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ب.ظ

...
من در اندیشه آنم که روان بر تو فشانم /نه در اندیشه که خود را ز کمندت برهانم
گر تو شیرین زمانی نظری نیز به من کن /که به دیوانگی از عشق تو فرهاد زمانم
نه مرا طاقت غربت نه تو را خاطر قربت/دل نهادم به صبوری که جز این چاره ندانم
من همان روز بگفتم که طریق تو گرفتم/که به جانان نرسم تا نرسد کار به جانم
....

amir یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ http://amir-abedian.blogfa.com

با احترام دعوتید به شعر

جوجو دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ

دوستی دو خط موازی هستند که میتوانند متقاطع شوند

دو دوست میتوانند در عین موازی بودن متقاطع ترین باشند

فقط و فقط خود بخواهند نه یک نفر هر دو نفر چون یک خط نمی تواند نه موازی باشد نه متقاطع

رامیز چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام خوبین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد