نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا
نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

  شاید روزی از دیارت گذشتم..

   در باد کلاهم را تکان دادم...

  و تو با سر به من سلام گفتی...

    اینجا

  نگاه من در پس این نوشته ها دنبال تو می گردد

  کاری با تو ندارم

  فقط برایت بهترین ها را 

                       آرزو می کنم

  ای کاش تمام کارهایت را  

   رها کنی

   هم چون قاصدکی 

                  به دنبالم بیایی

   رهایم کنی

 تا در باد به رقص       درایم

     و به مرغزارها سفر کنم

            اگر دوست داشتی بیا

    علف ها به زیر پایت سبز می شوند

                              وقتی اینجایی

                                              نیلوفر  مرداد 91                                                            

نظرات 5 + ارسال نظر
اکنون دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

فوق العاده هست نیلوفر - بار ها و بارها خواندمش و هر بار بیشتر لذت بردم ...
تصدقت نیما

مرتضی دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ http://http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
وبلاگ خیلی قشنگ و پر محتوایی داری من که خیلی پسندیدمش عالی بود !
ازتون دعوت میکنم بیای به وبلاگم
موفق باشی

فرید دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ http://blithe.blogfa.com

هر بار که اینجا رو میخونم آرزو می کنم که شاهزاده خانم این شعرها، به زودی از سفیدی ها و وصال بنویسه و این کاش های بی نهایت همه به سرانجام شیرین برسن و خلاص!
ای کاش شعر بعدی ت دچار کاشها نباشند نیلوفر جانم.
تا بعد...

نیما سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ق.ظ

بازهم شیرین گفتی دوستدارتو

سروش سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ق.ظ

سلام بسیار جالب بود. وقتی خواندم خاطره ای بسیار شیرین برایم زنده شد. ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد