نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا
نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

 

  بهار باز آمده

  عطر بنفشه در دشت پیچیده

  و دستانش را دور گردنم انداخته

   بیا

      بیا از نو بسازیم سالهای از دست رفته را

  زمین مال من

  اسمان مال تو

  ستاره هارا برایت میچینم

  تو برایم رودخانه را نقاشی کن

   ماهی دلم را در ان  شناور میکنم

  تو ماه من شو

  ابریشم نقره ای مهتاب را بتاب

  من کلاف سبز زمین را نخ به نخ  سبز میبافم

  تو خورشید شو

  گرم کن و ببخش نیکی و عشق را

  و من زمینت را پراز گل و گیاه  می کشم

  تو هرگز غروب نکن

  من زیر سایه درختان در انتظارت

  تا همیشه می نشینم 

                                         نیلوفر زاهدی فروردین 91

نظرات 4 + ارسال نظر
nima دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام به نیلوفری که زیبامی سرایدبازهم طلیعه بهاررابهت تبریک میگم

nima دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ق.ظ

واسه ی دیدن بارون اشکام ، دوباره خاطره هامو سوزوندم
ولی تو اینجا نبودی ببینی ، چجوری پای نگاه تو موندم
تو نبودی که ببینی دلم رو چجوری عاشق عشق تو مونده
منی که بی تو یه لحظه نبودم ، کی دل خاطره هاتو شکونده

میون رنگ عجیب نگاهت ، یکمی فاصله مونده تا دریا
تا دل خسته نفس به نفس شه ، تو بیا واقعی شو خود رویا

واسه ی دیدن ساحل چشمات ، همه ی دار و ندارم رو میدم
واسه ی شادی قلبت عزیزم ، همه احساس تو قلبم رو میدم

نمیدونم….. نمیدونم….. نمیدونم…..
نمیدونم….. نمیدونم….. نمیدونم…..

واسه ی دیدن بارون چشمام ، همه ی خاطره هامو سوزوندم
آخه تو اینجا نبودی ببینی ، چجوری پای نگاه تو موندم
تو نبودی که ببینی دلم رو چجوری عاشق عشق تو مونده
منی که بی تو یه لحظه نبودم ، کی دل خاطره هاتو شکونده

میون این همه دوری مفرط ، چجوری میشه دستاتو بگیرم
حالا که خسته ی بغضم عزیزم ، تو نذار اینجوری بی تو بمیرم

نمیتونم….. نمیدونم…..

میون رنگ عجیب نگاهت ، یکمی فاصله مونده تا دریا
تا دل خسته نفس به نفس شه ، تو بیا واقعی شو خود رویا
واسه ی دیدن ساحل چشمات ، همه ی دار و ندارم رو میدم
واسه ی شادی قلبت عزیزم ، همه احساس تو قلبم رو میدم

نمیدونم….. نمیدونم….. نمیدونم…..

مرتضی سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ http://giahekoochak.blogfa.com/

سلام
سال نو شما هم مبارک
به گلفروشی ها اهمیت نده اونا دو روز جنس رو از تولید کننده میگیرند و میفروشند !!
احتمالا سرما خورده
بعضی اوقات پیش میاد
قسمت مشکلات این پست بخون حتما علتشو پیدا میکنی

نیلوفر آبی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:36 ق.ظ http://niloofareabi1988.blogfa.com

سرسبز ترین بهار تقدیم تو باد.......

سال نو مبارک......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد