نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا
نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

  باد می پیچد و عبور می کند از لابلای موهایم

  در این صبحدم

  به یاد انگشتانت که  می پیچید به دور

  حلقه های طلایی  ان

  تا برسد بر احساس  اوارگی دستانم

  بیدار میشوم با نور طلایی خورشید

  در بستر سرد زمستان

  که تنها و بی کس رهایم کردی

  در دستان کوچه های بی عبور سرما

                                                  نیلوفر

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد صالح رزم حسینی سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ق.ظ http://abukoorosh.blogfa.com/

کارتونی جدید..آپیدیم
هوا بس ناجوانمردانه سرد است..
تشریف بیارید[لبخند]

محمد صالح رزم حسینی سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ق.ظ http://abukoorosh.blogfa.com/

کارتونی جدید..آپیدیم
هوا بس ناجوانمردانه سرد است..
تشریف بیارید[لبخند]
http://abukoorosh.blogfa.com/

فرید سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ

وای نیلوفرم
از کجا میاری این همه حس رو دختر.
لذت بردم مثل همیشه و دلتنگ ترت شدم.
تا بعد...

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ق.ظ

میتونم بگم زیباست
تا دیروز دستم در دستت و قلبم در کنار قلبت بود

اما امروز دستم و قلبم هر دو جدا شدند و به سردی گراییدند

بر سر دوراهی اجبار من و تو از هم بریدیم

من با تنهایی و تو با غم همسفر شدی

قدم بر میدارم اما به اجبار/ تنهایی مرا دنبال خود میکشد

بر میگردم به پشت سر / اما هیچ نمی بینم

فایده ای ندارد

باید رفت تا آخر تنها و بدون تو

دستم سرد است / قلبم نمی تپد

اما می روم

ترا از قید خودم آزاد کردم

و تو آزادی از این پس / به هر که می خواهی فکر کن و دوستش داشته باش

تو آزادی

در این دنیای شلوغ و پر همهمه

اما من تنهام

تا آخر / بدون تو

سعید پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 ق.ظ http://shaghayg.blogfa.com

سلام مرسی از حضور گرمت

اکنون پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ

می نشینم و نگاهت می کنم
ساعت ها نگاه می کنم و نگاه می کنم
و آخر یک تار موی طلایی ات را بر می دارم و می روم
و در راه نگاهش می کنم
ساعتها نگاهش می کنم
و تو می خندی
و به دنبالم می دوی
انگار اکنون می شوم در من
در صدایم
در صدایت
در چشمهایت که آخر دنیاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد