نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا
نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

دوستم سخت دلتنگم

من اینجام تو کجایی؟

شاید تو هم در تنهایی خویش تنهایی

میخواهم پرنده باشم

وقتی پر پرواز داشته باشم بسویت پر میکشم

و این دل مرا تا به کجا خواهد برد

میخواهم در دریای بیکران قلبت .

همچون ماهی شنا کنم

وقتی پرواز کردم چرا که ماهی نباشم

من میشوم ماهی قرمز تنگ بلور نگاهت و تو میشوی ماهی طلایی دلم

در صدف سفیدی زندگی خواهیم کرد

و انقدر ابهای ابی ما را دور میزنند دور میزنند دور میزنند

تا صدفمان در رویا غرق شود

نظرات 5 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

زیبا نوشته بودید
قلم شما ستودنی است

درود بر شما

ر ح سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

خیلی زیبا و دلنشینه

ق سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ب.ظ

به حافظ تفالی زدم :
زبان خامه ندارد سر بیان فراق و گرنه شرح دهم با تو داستان فراق
دریغ مدت عمرم که بر امید وصال به سر رسید و نیامد به سر زمان فراق
سرى که بر سر گردون به فخر مى سودم به راستان که نهادم بر آستان فراق
چگونه باز کنم بال در هواى وصال که ریخت مرغ دلم پر در آشیان فراق
کنون چه چاره که در بحر غم به گردابى فتاد زورق صبرم ز بادبان فراق
رفیق خیل خیالیم و همنشین شکیب قرین آتش هجران و همقران فراق
بسى نماند که کشتى عمر غرقه شود ز موج شوق تو در بحر بیکران فراق
اگر بدست من افتد فراق را بکشم که روز هجر سیه باد و خانمان فراق
چگونه دعوى وصلت کنم به جان که شدست تنم وکیل قضا و دلم ضمان فراق
ز سوز شوق دلم شد کباب دور از یار مدام خون جگر مى خورم ز خوان فراق
فلک چو دید سرم را اسیر چنبر عشق ببست گردن صبرم به ریسمان فراق
به پاى شوق گر این ره به سر شدى حافظ
به دست هجر ندادى کسى عنان فراق

عکاس کثیف سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ب.ظ http://mega-shell.blogfa.com

زشتی دلیل داره .

هویت زشتی رو قبل از لبریز شدن احساسات باید درک کرد .

اسم عکس جای خالی نیست .

دلیلی بر وجود خداست . نتونستید دلیل وجود نا همگونی و هم سایگی اشیای محدود فضای عکس رو بسنجید دلیل بر نفی کل هارمونی اثر من نمی شه .

سلیقه چیز دیگه ای هست . چیزی نیست که باهاش بشه خوبی یا زشتی یا حتی زیبایی رو تفسیر کرد .

عکسی که دربارش نظر دادین یه عکس کانسپچوال بود و مفهومی داشت که در اسمش پنهانه .

و هنر قرارداد نبسته با زیبایی که بیانگر صرف زیبایی باشه . زشتی هم گاهی بیانش هنر میخواد .

مهرداد جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ http://http:/www.khasteamman.blogfa.com/

سلام مرسی که به وب ما سری زدین.خوشحالمون کردین.وب زیبایی دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد