نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا
نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

وهم

تابوت خیالم پر از وهم نگار تو بود

 و در تاریکی شب

 چشم دلم در کوره راهی به کمین نگاهت

انقدر سوخته ام که اسایش فکرم

دیدار تو هست و بس  .

قادر به زیستن نیستم مگر در کنار تو 

و خواستن از درگاهش که تو را بر من بنماید.

ای هستی من توان بی تو بودن 

شب هایم را بی ستاره

و روزگارم را بی خورشید می نماید   

زندگیم بی تو بس سرد و غمین میگذرد .

افتاب درخشان روی تو را چگونه ببینم ؟

نظرات 13 + ارسال نظر
اغلن کبیر شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ

چون همیشه زیبا بود خانم نیلوفر.
منزل نو هم مبارک. خوب کردید از بلاگفا رفتید.

اغلن کبیر یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ

چون همیشه زیبا بود خانم نیلوفر.
منزل نو هم مبارک. خوب کردید از بلاگفا رفتید.

فرید یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ

گرمای نوشته هات اینجا هم حس میشه. دورادور به یادت هستم.
تا بعد...

شاملو دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ

ی کاش آب بودم
گر می‌شد آن باشی که خود می‌خواهی. ــ

آدمی بودن
حسرتا!
مشکلی‌ست در مرزِ ناممکن. نمی‌بینی؟

ای کاش آب بودم ــ به خود می‌گویم ــ
نهالی نازک به درختی گَشن رساندن را

ــ تا به زخمِ تبر بر خاک‌اش افکنند
در آتش سوختن را؟

پاسخ به پاسخ دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ق.ظ

می‌دانم می‌دانم می‌دانم
با اینهمه کاش ای‌کاش آب می‌بودم
گر توانستمی آن باشم که دلخواهِ من است.

آه
کاش هنوز
به بی‌خبری
قطره‌یی بودم پاک
از نَم‌باری
به کوهپایه‌یی
نه در این اقیانوسِ کشاکشِ بی‌داد
سرگشته‌موجِ بی‌مایه‌یی.
کاش بدانم کیستی

اکنون دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ق.ظ

شعر هایت با خود صبح به همراه دارد و روزی نو
صبح بخیر دختر زیبای خورشید
بانوی من

حسن دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ http://hassanbabaei.blogfa.com

این عشق آتشین زدلم پاک نمی شود
مجنون به غیر خانه ی لیلا نمی شود
بالای تخت یوسف کنعان نوشته اند
هر یوسفی که یوسف زهرا نمی شود
......................................................
برخیز! که حجّت خدا مى‏آید
رحمت زحریم کبریا مى‏آید
از گلشن عسکرى گذر کن، کامروز
بوى گل نرگس از فضا مى‏آید
.......................................................
دلها ز هجر روی مهت چون شکسته اند
چشمان به راه آمدنت بس که خسته اند
خیل عظیم منتظــران با تمــام عشـــق
از عمق دل به یـاد ظهــورت نشستـه اند
...............................................

میلاد یگانه دردانه هستی حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف بر شما مبارکباد

اللهم عجل لولیک الفرج


یا علی مدد

اکنون سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ب.ظ

درخت طوبی درختی ست که در خانه ی هر یک از اهالی بهشت شاخه ای از آن افتاده است و خوشبختی یعنی داشتن شاخه های سبز درخت طوبی در دل .

تولدت مبارک بانوی من

سرویا جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ http://sarvia.blogfa.com/

سلام
خانوم مهندس از بلاگفا کوچ کردین به اینجا! به سلامتی
خلاصه خونه ی نو مبارک

مهدی شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ق.ظ http://eblog.mihanblog.com

به سراغ من اگر می آیید
نرم و آهسته بیایید
تا مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهائی من

محمد صالح رزم حسینی شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ق.ظ http://abukoorosh.blogfa.com/

یادداشت جشنواره صنعت و زندگی کرمان_نوشته عباس ناصری
( کاریکاتور با طعم میگو )
http://abukoorosh.blogfa.com/

نیما شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ

ممنونم

نیما یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام به دوست خوبم خوشحالم که داستان برایت جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد