نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا
نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

خواب که بودی امدم

از راه روهای هزار لای تاریخ  

به در امدم  

پلکهای بسته و پر خوابت را بوسیدم

و

قدم های خیس باران خورد ه ام را

ارام بر استان زمین

نرم و اهسته

بی صدا عبور دادم

حجم تن تهی از بودن خویش  را

وقتی خواب بودی

درمیان نیم لای در رها کردم

باد وحشی زمستان

خودسرانه به حریم من و تو

هجوم بیرحمانه ای داشت

اجاق سرد شد

دستان تو سرد شد

گونه های سرخ تو

زرد شدند

و من , ارام ارام از

درب همیشه باز گورستان

بیرون رفتم

دلی را که پر عشق بود و

 خاکستر هجران

بر طاقچه امیدش نشسته بود

هم چون طفلی یتیم         

              همان جا رها کردم

                                                                         

          نیلوفر - دیماه 91 به مناست تولد پدرم مردی فرا زمینی روحش شاد




نظرات 10 + ارسال نظر
افسانه شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام نیلوفر عزیز

دلم می خواهد نامت را صدا کنم !

یک طور دیگر!

جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد !

یک طور که هیچ کس را صدا نکرده باشم !

دلم می خواهد نامت را صدا کنم !

یک طور که دلت قرص شود که من هستم ,

یک طور که دلم قرص شود که با بودن من ، تو هم هستی …!

جوجو شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

در مطلبی که گذاشتید

ارزو
گذشت
عشق
امید
دوری

و...
دیده میشود

تولدشون مبارک

افسانه شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام عزیزم

دلم می خواهد نامت را صدا کنم !

یک طور دیگر!

جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد !

یک طور که هیچ کس را صدا نکرده باشم !

دلم می خواهد نامت را صدا کنم !

یک طور که دلت قرص شود که من هستم ,

یک طور که دلم قرص شود که با بودن من ، تو هم هستی …!

keki شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

rohash shad basheh.
keki

سروش یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ق.ظ

روحش شاد

زیتون یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ق.ظ http://zatun.blogsky.com

سلام
درود ورحمت خدا بر روح مطهرپدری عزیزکه چنین دسته گلی تقدیم بوستان انسانیت کرد
سعی کن هرروز حداقل یک سوره کوتاه ازروی قران بخون وتقدیم روح بزرگ اوکن هم کلید طلائی موفقیت روزانه تواست هم سبب تبدیل گور او به قصرنور
براساس علم امواج وقتی نیت کنیم وچیزی رامدنظرقراردهیم موجش به ان چیز میرسد علمای نصرانی درژاپن ازهزاران کیلومتری درساعتی که مشخص شده بود به لیوان اب درتوکیوکه روی میزایموتو بود دعا کردند ان اب زیباترین چهره کریستالی رابخودگرفت وزیباترازان وقتی یودکه حمیده بیطرف پس ازپخش همه موسیقی ها صدای قران برای اب پخش کرد چهره کریستالی اب بی نهایت زیبا شد
بدون شک قران که کلام خدا وانرژی مثبت مطلق است موجش نورانی ترازهرموجی بربدن عزیزان ما که بخورد یا بدن ما انرا بشاش میکند

چشم استاد عزیز

دوازده یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ب.ظ http://toelve.blogfa.com

درود
شعر زیبایی است...

درود بر روح پدرتان
و تولدشون مبارک

نیما دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ق.ظ

روحش شادوقرین رحمت الهی بادامیدواریم کرده باشیم که روح این عزیزان ازماخشنودباشدچون ماهمیشه محتاج دعای خیراین عزیزان هستیم مثل دیشبی منهم پدرم راکه اسطوره عشق ومحبت برای من وخانواده ام بودازدست دادم درهمین لحظه برای هم پدرتووهم پدرخودم فاتحه وآیت الکرسی خواندم وازخدامیخواهم ثوابش را نثارروح گرامی آنهاگرداندراستی سروده ات بسیارزیبابود

اقای نیما ادرسی از شما ندارم پس همین جا بپذیرید . روح پدرتان شاد و امیدوارم قرین رحمت الهی

نیما دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

البته بارهم قضاوت عجولانه کردم درسته اسم نیمامیتونه پرباشه وبازهم من اشتباه برداشت کردم ایکاش همه انسانهاقبل اززدن هرحرفی فکرمیکردندبعدسخن میگفتندضمنااگه ممکنه این دونظرمراروی وبلاگت نذارممنونم

خوبه خودتون متوجه شدید که عجولانه قضاوت کردید من از کجا بدونم کی هستید وقتی ادرسی نذاشتید؟ با سپاس

amir شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ق.ظ http://amir-abedian.blogfa.com

salam ba ehtram davatid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد