نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا
نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

 شب امده باز !!

  چه میگوید این سکوت ؟

  چه میخواهد از دلم

 دلم قدم زنان به زیر سیل اشک

                                کجا روان شده ؟

  چه می خواهد از سکوت

                   در دل این شب ؟


 چه میگویدش نسیم ؟ چه می کشد از تب

                              بگذارش خموش!!

    بماند در این حزن .

              بمیرد از خشم .

                                نیلوفر -ابان 91


بگو امشب

چه رازی در دل این تاریکی و ظلمت هست

که میترسد دلم از تنهایی

و شب گردی

در چشمان مهربان تو ؟!!

  

      می شوم مهره بازی سرنوشت 

      تو تاس عشقت را بریز

      اگر جفت شش امد 

      تو پیروز خواهی بود

      قلب من از ان تو 

      و بسوزان و به تاراج ده

                      هستی ام را  

      و اگر 

            من تاس را با سر انگشتانم بنشانم بر 

      روزگارم

           سرنوشت م    

                   بازیچه پنجه غدار روزگار خواهم شد.

                            و مهره ای سوخته ای بیش نخواهم بود ....