نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا
نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

بتاب خورشید بتاب


از لابلای ابرها

                 من

 شکست ناپذیرم 

مرا گرم کن 

به من زندگی ببخش .

                           من 

 تسلیم سرنوشت نمی شوم

  

   میروم تا کهنه راز خویش فراموش کنم

                                     در اغوش شب

میروم تا گم شوم در اندوه بی پایان خویش

                        با هیاهوی باد در بین درختان باغ

میروم فتیله چراغ ماه را 

که بر روی برگهای ارغوانی پاییز

                         میدرخشد پایین بکشم

میروم شب را در اغوش بگیرم 

                    و برای یک لحظه خواب 

                                         تورا فراموش کنم

                                                                  مهر91 نیلوفر

به شب گفتم:

چادرسیاهت را بر غم هایم پهن کن

تا با دیدنم دل ازرده نگردد .

ماه امد که چرا در تاریکی نشستی

و نور مهتاب

بر گونه های خیسم تاباند ....

                                   مهرماه 91 نیلوفر


به شب گفتم: 
چادرسیاهت را بر غم هایم پهن کن
تا با دیدنم دل ازرده نگردد .
ماه امد که چرا در تاریکی نشستی 
و نور مهتاب 
بر گونه های خیسم تاباند ....
 


در این غروب زیبا 

بیا راهی شویم در زیر باران

بگذار لبخندت 

شورانگیز ترین لحظات عمرم را

به من هدیه دهد

گرمی دستانت در دستان لرزانم 

شوری اشک هایت بر گونه هایم 

و طعم شیرین لبهایت را 

به من بده

بیا

دل انگیز ترین بهار پاییزم باش