نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا
نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

نیلـــــوفرصحـــــــــــــــــرا

تو بیا خونه من خالیه مثل دلم

  مهمونش بشو  


تو بیا تا بارون بباره برف بیاد 

 تاکم کمک بینمون حرف بیاد


تو بیا تو اتاق کوچیکه اطراق بکن


  تا ته کوچه باغ

           راهی به دلم باز بکن

تو بیاااا


                                                                                



                                    n.z

نظرات 3 + ارسال نظر
جوجو چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ق.ظ

نشانه هایی از
پاکی
تنهایی
محبت
صداقت
کم توقعی
روشنی

توش دیده میشه
موفق باشی

آشنا چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ق.ظ

تا دیروز دستم در دستت و قلبم در کنار قلبت بود

اما امروز دستم و قلبم هر دو جدا شدند و به سردی گراییدند

بر سر دوراهی اجبار من و تو از هم بریدیم

من با تنهایی و تو با غم همسفر شدی

قدم بر میدارم اما به اجبار/ تنهایی مرا دنبال خود میکشد

بر میگردم به پشت سر / اما هیچ نمی بینم

فایده ای ندارد

باید رفت تا آخر تنها و بدون تو

زیتون پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ http://zatun.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد